Moje vize
Předně, výsledky našich značek a firem nejsou o mně. Jsou o skvělých týmech, které jim dávají život a smysl. O lidech, kteří mají rádi to, co dělají a poskytují perfektní službu svým zákazníkům. Bez nich bychom nebyli nic. Moje osobní vize spočívá v budování chytrého ekosystému společností a značek, které poskytují vysokou hodnotu klientům a těží ze vzájemných synergií. Používáme k tomu nejmodernější technologie, vysokou míru automatizace a velmi osobní, personalizovanou komunikaci a marketing. Zaměřujeme se na vývoj špičkových produktů a služeb a poskytování dokonalé zákaznické podpory. Mou osobní vizí je tvořit značky a firmy, se kterými si jejich zákazníci tvoří úzký vztah. Vzniká spojení postavené na vzájemném porozumění a důvěře. Na prvním místě vždy byl a vždy bude zákazník, tzn. člověk. Pokud nás tato vize i nadále povede k dobrým obchodním výsledkům, což považujeme za důkaz správného směřování, jsme odhodlaní zvyšovat dramaticky podíl prostředků odváděných na prospěšné účely vč. snižování nerovností ve společnosti a ochrany životního prostředí. Věřím, že máme morální odpovědnost chránit naši krásnou planetu a předat ji v co nejlepším stavu dalším generacím.
RUSCONA a GLAMORA jsou zářným příkladem toho, co se stane, když se potkají v projektu či firmě dobří lidé s vizí a tahem na branku. Z nedávno ještě neznámých značek se díky všem, kteří na nich pracují od zakladatelů až po spolupracující nehtařky, vyrostly dva sebevědomé brandy s mezinárodní působností a neutuchající snahou obrátit svět nehtařiny vzhůru nohama. Meziroční růsty lámou všechny rekordy, a to přitom vše teprve začalo.